ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie i dostawę kalendarzy ściennych, książkowych i biurkowych dla Funduszu Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. o wartości poniżej 30 000 euro
1. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM:
Fundusz Rozwoju i Promocji
Województwa Wielkopolskiego SA
Ul. Szyperska 14
61-754 Poznań
NIP: 778-13-97-561, REGON 634269441
Zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę gadżetów reklamowych z logotypami Inicjatywy Jeremie dla Funduszu Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. w ramach realizowanego projektu Inicjatywa JEREMIE współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 zgodnie z szczegółowy opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są kalendarze ściennie, książkowe i biurkowe z logotypami Inicjatywy Jeremie oraz informacją o projekcie opisane w załączniku nr 1.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie 7 dni od podpisania umowy.
4. PRZYGOTOWANIE OFERTY:
1) Ofertę może złożyć Wykonawca, który spełnia warunki: posiada uprawnienia do wykonywania działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Na sporządzonej ofercie powinien znajdować się podpis i pieczęć osoby upoważnionej.
3) Wykonawca wraz z ofertą powinien przedstawić cenę netto oraz podatek Vat zakupu oraz dostawy przedmiotu zamówienia.
4) Obliczona przez Wykonawcę cena oferty powinna uwzględniać i zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki oraz opłaty, a także ewentualne upusty cenowe. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty jakie mogą powstać w trakcie realizacji przedmiotu Zamówienia, koszty dostawy (załadunku, rozładunku, dostawy, itp.). Cena oferty musi zawierać ostateczną kwotę, obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją wszystkich zadań opisanych w przedmiocie Zamówienia, niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków. Na podstawie tak sporządzonej oferty Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wynagrodzenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
5) Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
6) Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe.
7) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
8) Oferta musi zawierać dokładniewypełniony Formularz Ofertowy (cenowy) – stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kryterium oraz sposób oceny ofert:
Kryterium oceny ofert jest 70% cena, 30% jakość. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę w ramach Zamówienia rozpatrywanego.
Jakość zostanie oceniona na podstawie nadesłanych zdjęć przykładowych projektów.
Dopuszcza się składanie oddzielnych ofert na poszczególny asortyment Zamówienia oraz ofert wariantowych.
5. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać w terminie do dnia 17 czerwca 2016 r. do godziny 14:00.
6. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
- Agata Świtalska-Krych, Dyrektor Biura – tel. kom. 608 433 900, tel. 61 6710 481, e-mail: agata.switalska@fripww.pl, fundusz@fripww.pl
Ofertę można składać:
- osobiście w sekretariacie w siedzibie Funduszu Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań, wejście E, II piętro,
- przesłać pocztą na adres: Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań,
- pocztą elektroniczną na adres: fundusz@fripww.pl, agata.switalska@fripww.pl.
Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego:
Pytanie z dnia 15.06.2016 r.:
Czy przykładowe kalendarze mają być przesłane w wersji elektronicznej, czy w papierowej, referencje również przesłać?
Odpowiedź:
W związku z tym, iż kryterium oceny jest 70% cena i 30% jakość, celem ocenienia jakości prosimy o przesłanie przykładowych wcześniejszych prac w wersji elektronicznej. Referencje również mile widziane, ale nie są niezbędne.
Pytanie z dnia 15.06.2016 r.:
Proszę o informację dotyczącą nakładu kalendarzy biurkowych na spirali, gdyż brakuje jej w opisie przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź:
Ilość kalendarzy biurkowych jest podana na formularzu ofertowym – 500 szt.